Začínáme s Prezi: Úvodní stránka

Co je Prezi Dashboard a jak mohu vytvořit novou prezentaci?

Prezi Dashboard si můžeme představit jako složku, ve které jsou uložené všechny naše prezentace. Dostaneme se sem automaticky po přihlášení k našemu účtu, nebo přes tlačítko "My Prezis" v horním menu.

Vidíme zde prezentace, které jsme vytvořili, a také prezentace, které s námi sdílel někdo jiný. (pomocí filtrů si můžeme vybrat, jestli se nám mají zobrazit všechny prezentace, jenom naše nebo jenom sdílené).

Pro větší přehlednost můžeme prezentace třídit do složek (Folders). Můžeme si tak vytvořit adresář na pracovní prezentace, osobní prezentace (například fotografií z dovolené) a další tak, jak nám to vyhovuje a jak jsme zvyklí například z Windows.
Prezi Dashboard - pro zvětšení rozklikněte
V Prezi Dashboard se nám také automaticky objeví cizí prezentace, které si zkopírujeme. Funguje to velice jednoduše - když se díváme na cizí Prezi, obvykle máme možnost vytvořit si do naší knihovny (Dashboard) její kopii - a tu následně upravovat. Kopírování probíhá pomocí tlačítka "Make a copy".

Pro vytvoření nové prezentace stačí zmáčknout modré tlačítko "Create a new prezi", pro úpravu již existující na ni stačí najet a vybrat modré "Edit prezi", šedé "View prezi" nám prezentací zobrazí v módu pro prohlížení (prezentování).

V příštím článku se podíváme na základní práci s editorem - přidání slidů, textu a obrázků. Při tvorbě Prezi je také důležité nezapomínat na fakt, že máme jeden slide navíc (celkový pohled), který musíme vytvořit. :)

Jan Martinek
Novější
« Prev Post
Starší
Next Post »